петък, 12 декември 2008 г.

Добре дошли!

Това е блога за нередностите в българската политика.
Добре дошли!

Защо правя този блог? – Защото смятам, че има останали нормални хора в тази държава, които биха се съгласили с мен!

Искам да споделя с вас, защо реших да направя подобен блог.
Ами защото ми омръзна хора с нечисти интереси да управляват тази страна! Омръзна ми да бъда лъган и краден от българските политици в продължение на 20 години фалшива демокрация. Омръзна ми да ме тъпчат наследниците на комунягите и създадените от тях и напълно обслужващи интересите им мутри! Омръзна ми докато се возя в трамвая да гледам хиляди „изстрадали” българи да се возят в автомобили за „скромните” 200 000 – 300 000 евро, а да слушам как няма пари за по-високи заплати. Омръзна ми правителството да толерира това! Омръзна ми политиците да са се срастнали с мафиотската олигархия.

Изключително се радвам, че има и други нормалномислещи хора, които не се страхуват да изрекат истината. Такива, според мен са журналистите Иво Инджев и Иван Бедров, чийто блогове ме мотивираха и аз да драсна няколко реда (въпреки, че съм на светлинни години от техните качества и дългогодишния им професионален опит).

Държа също да разясня към какво толкова съм подозрителен. Ами подозрителен съм към това колко всъщност са добри, добрите намерения на политиците ни...

Аз ще бъда подозрителен – политиците ще бъдат ЗАПОДОЗРЕНИ!!!