сряда, 14 януари 2009 г.

За протеста и произвола


Снимки: Кирил Бъчваров

Нещото, което ми направи най-силно впечатление беше, че имаше МНОГО МАЛКО ХОРА... Както винаги добро впечатление ми направи Иво Инджев, който за разлика от други форумни и блогърски драскачи наистина дойде. Хареса ми и плаката издигнат от Едвин Сугарев - "Станишев е най-добрия премиер, който Русия е имала...".

Имаше ли провокации от страна на неясни субекти? - Имаше!

Имаше ли полицейски произвол срщу невинни протестиращи? - Имаше!

Боя с палки е ясно от кого беше поръчан - от кеУемето Мишо Миков и останалите другари. За безредиците от "будни" граждани се колебая. Дали от олигарха Ковачки, мутрата Борисов, лудия Сидеров или още по-лудия Расате, не зная. Важното е, че те всички категорично отрекоха да имат пръст в това. А те до един имат полза от нагнетяване на социалното напрежение...

Не ме интересува кой стои зад безредиците вчера, интересува ме това престъпно правителство да си отиде час по-скоро. На негово място, по мое мнение трябва да има експертен кабинет, контролиран много строго от ЕС.